Onze
werkwijze

Présence is een full-service eventplanner. We starten van een wit blad.
Ons dedicated team creëert een uniek concept, volledig op maat en in lijn van uw verwachtingen en budget.
U geniet van een verzorgd evenement, wij doen de rest. Ontdek hoe wij dit aanpakken.

Kennismaking & briefing

Wij luisteren graag naar u: wat is de doelstelling van het evenement, wat wil u vieren en welke voorkeuren hebt u? Tijdens dit eerste gesprek geven we niet alleen advies over de locatie en het concept, maar ook over zaken zoals de planning, styling en andere belangrijke details. Zo kunnen we samen de beste richting bepalen.

Concept moodboard

Na ons kennismakingsgesprek verzamelen we alle relevante informatie en presenteren we ons creatieve concept. We documenteren ook alle praktische details, zodat u een heldere samenvatting hebt van wat we hebben besproken. In deze fase ontvangt u een overzicht van de kosten voor onze diensten als eventbureau. Zodra u akkoord gaat, plannen we samen de volledige uitwerking van uw evenement.

Detailuitwerking van uw evenement

Wanneer u akkoord gaat om met ons samen te werken, starten we met de concrete uitwerking van uw evenement. We tekenen grondplannen uit, nodigen leveranciers uit voor een locatiebezoek en vragen hen om een prijsofferte. Dit alles wordt heel gedetailleerd vastgelegd in een uitgebreid document dat we u persoonlijk presenteren. Verwacht geen eenvoudige Excel, maar een zorgvuldig samengesteld dossier met verschillende opties en mogelijkheden dat we u uitgebreid presenteren.

Uw feedback op ons voorstel wordt genoteerd, en ons dossier wordt bijgewerkt op basis van uw input. Zodra u uw keuzes heeft gemaakt, werken we samen naar het eindresultaat. Wanneer u overtuigd bent van het concept, de esthetiek, de organisatie en het budget, gaat uw evenement in productie.

Opbouw

Als uw evenement plaatsvindt in uw tuin of op uw bedrijfssite, ontvangt u van ons tijdig een opbouw- en afbouwplanning, zodat u precies weet wat er wanneer gebeurt. Tijdens de opbouw is er altijd iemand van ons team aanwezig om de coördinatie nauwlettend te volgen. Ons team zorgt voor de opbouw van het meubilair, de inrichting en de decoratie. We zorgen ervoor dat alles ruim op tijd klaar is, zodat u het resultaat kunt bewonderen zonder tijdsdruk.

Productie, uitvoering van het evenement

Tijdens het evenement zijn er altijd minstens twee eventcoördinators aanwezig om alles in goede banen te leiden. We hebben onze draaiboeken vooraf uitgewerkt, en alle leveranciers zijn geïnformeerd over hun verantwoordelijkheden. Medewerkers met uitvoerende taken worden ter plaatse gebriefd, met aandacht voor de details. Wanneer het evenement begint, staan wij klaar om u te ondersteunen, bij te sturen waar nodig en de kwaliteit van het evenement te bewaken. Bij producties met shows of uitgebreide presentaties hebben we regisseurs in huis die dit in goede banen leiden. Voor dit soort producties plannen we een generale repetitie één à twee dagen voor het evenement.

Bij meerdaagse evenementen zorgt ons team ervoor dat de setting opnieuw netjes wordt ingericht en waar nodig wordt aangepast na de eerste of eerdere uitvoering. We hebben ruime ervaring in het organiseren van meerdaagse evenementen en werken - indien nodig - 's nachts om dit te realiseren.

Afbouw

De afbouw van het evenement gebeurt zo efficiënt en snel mogelijk, zodat uw tuin, bedrijfssite of feestlocatie zo snel mogelijk weer vrij en netjes is. Ook hier willen we u 100% ontzorgen.

Het gezicht achter
Présence

Isabel D’Hulster is de oprichter & bezieler van Présence. Zij startte het evenementenbureau op in 2006. Ondertussen is het team flink gegroeid en telt Présence 7 collega’s, elk met hun eigen expertise en unieke meerwaarde.

Présence
podcast

Meer weten over de uitdagingen en oplossingen bij het organiseren van een bedrijfsevenement? Beluister onze podcast, waarin onze klanten aan het woord zijn. Ontdek unieke cases, gedurfde beslissingen en onze bewezen aanpak.

© 2024 Présence

BTW 1007.767.642